SCP-004-IR

rating: +1+x
blank.png

شماره پرونده: SCP-004-IR
سطح مهارسازی: یوکلید

دستورالعمل های ویژه مهارسازی: به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، SCP-004-IR در یک گاوصندوق با قفل چند مرحله ای قرار داده شده و هیچکس حق نزدیک شدن تا فاصله سی متری به این گاوصندوق را ندارد ، سه شیفت نگهبانی ۲۴ ساعته این گاوصندوق را نگاهبانی میکنند ، منطقه اطراف SCP-004-IR توسط یک حصار بلند محصور شده و به عنوان یک محدوده رزمایش توسط نیروهای هوایی ایران معرفی شده است. تیمی از ناظران قرار است همیشه در محل نگهداری از SCP-004-IR مستقر شوند تا به طور منظم وضعیت امنیتی آن را گزارش دهند. هر گونه نقض در وضعیت امنیتی منطقه نگهداری SCP-004-IR باید فورا گزارش شود . به محض دریافت چنین گزارشی، دارایی‌های نظامی بنیاد مستقر در خاورمیانه براساس طرح اضطراری SCP-004-IR فعال و مستقر می‌شوند تا وضعیت را ارزیابی کنند، و در صورت لزوم، با هر نیروی متخاصمی که وارد می‌شود درگیر شوند.

شرح:باستان شناسان بنیاد در خردادماه سال ۳۷ وحدت خورشیدی وقتی صندوقچه ای حاوی کتیبه ای سنگی از یک مراسم شراب خواری خاص را به همراه یک جام زرین یافتند هرگز فکرش را هم نمی‌کردند چه چیزی را در تپه های حسن لو یافتند، پس از ترجمه مشخص گردید کتیبه از مراسمی سخن می‌گوید که در آن می‌توانستند پیشگویی کنند ، نتایج جنگ ها را عوض کنند و از رازهای دیگران مطلع شوند. ابتدا فکر میکردند که با یک کتیبه مربوط به مراسم جادوگری برخورد کردند ولی با پافشاری های پروفسور زند این تحقیقات ادامه یافت.
در گزارشات تحقیقات بیان شده که این جام از جنس طلای ۲۴ عیار ساخته شده و ارتفاع جام ۱۷ سانتی متر و وزن آن ۳۵ گرم می‌باشد. این جام در مقابل اسید ، ضربه ناگهانی ، دمای بسیار بالا ، دمای بسیار پایین ، سمباده و سنگ محک مقاوم می‌باشد، میزان مایع درون این جام تغییر نمیکند و هیچگونه خاصیت سمی و غیرمعمولی در مایعی که درون جام ریخته میشود دیده نمیشود. در این جام میتوان انواع نوشیدنی و غذا را میل کرد اما فقط خاصیت ناهنجار خود را وقتی نشان میدهد که با آن شراب سالمی که از انگور شانی ایرانی ساخته شده نوشیده شود.
در مصاحبه ای با یک دی کلس که پس از استفاده از این جام انجام شد، وی اعلام کرده که قبل از نوشیدن جام هفتم درون آن را نگاه کرده و سه مکانی که به او اعلام شده بود تا بنگرد و گزارش دهد را به وضوح دیده است.
طبق گزارشات تکمیلی فرد استفاده کننده از جام نمی‌تواند بیش از هفت دقیقه درون جام بنگرد و پس از هفت دقیقه بی اختیار جام را می‌نوشد. تمامی افرادی که از جام استفاده کرده بودند بصورت کامل می‌توانستند یادآوری کنند که چه چیزی را درون جام دیده اند‌ و حتی دو نفر از آنها که نقاش بودند توانستند تصویری کامل از آنچه درون جام دیده اند‌ را به تصویر درآوردند.
SCP-004-IR جام منقوش به یک کله گاو ، یک مرد کماندار و یک سر شیر روی بدنه می‌باشد ، دارنده ی جام به هنگام نوشیدن شراب باید هفت مرتبه آن را پر کند و بنوشد ، در وقت نوشیدن مرتبه هفتم وقتی جام را در دست می‌گیرد میتواند هر کجای کره ی زمین را که اراده کند در آن لحظه را ببیند و از اتفاقات آن لحظه در هر کجای زمین با خبر شود .
طبق گزارشات مورخین بخش اسطوره شناسی دپارتمان مشاهیر از این جام تنها یک عدد در کل گیتی وجود دارد و آن را کیمیاگران میترایی از غبار سنگ چشم عقاب ساختند.
در مقاله ای که پنج سال پس از کشف این جام در نشریه ی دپارتمان مشاهیر منتشر شد دکتر آریا بصورت واضح بیان کرد این شی باید در اعماق گنجینه های بنیاد مخفی بماند تا هیچ گروه خرابکاری از وجود چنین شی با ارزشی با خبر نشود.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License